+32 55 42 29 25 Mail

Jobs


Heftruckchauffeur (m/v) in 2 ploegen

Functieomschrijving
  • Goederen in opslagzones plaatsen
  • De toestand van de ladingen controleren en afwijkingen identificeren
  • Afwijkingen aan de betrokken dienst melden
  • De toestand van de onderdelen en uitrusting controleren
  • Eerstelijnsonderhoud uitvoeren
  • Ladingen over verschillende posten van de locatie verdelen (productieketen, "picking"-zone, ...)
  • Goederen laden en lossen overeenkomstig de ophaal- of leveringseisen
Profiel

Voor ons team te versterken zijn we op zoek naar een ervaren heftruckchauffeur.

  • Je kan werken in 2 ploegen
  • Ervaring met heftruck
  • In het bezit van attest
  • Verzorgd voorkomen
  • Omgaan met stress
  • Leervermogen hebben
  • Regels en afspraken nakomen
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Zelfstandig werken
  • Talenkennis: Nederlands (zeer goed)
Aanbod

Stabiele werksituatie.

Fijn team om met samen te werken.

 

Tijdelijk contract ter vervanging van een afwezig collega.

 

Heb jij interesse in deze uitdaging? Stuur dan snel je Cv en motivatiebrief door naar onze personeelsdienst!

Je kan ons mailen op Valerie.blommaert@topbronnen.be of op Katleen.van.maele@topbronnen.be

 

Hopelijk tot binnenkort!

 

Administratief medewerk(st)er M/V

Functieomschrijving

HR

  • Personeelsdossiers: ziektes en afwezigheden verwerken in het tijdsregistratiesysteem,aanvragen tijdskrediet, educatief verlof, adreswijzigingen, aanmaak dossier nieuwe medewerkers.

  • Follow up van in- en uit dienst dossiers.
  • Opleiding: inschrijving opleidingen, overzicht gevolgde opleidingen, subsidies aanvragen, organisatie interne opleidingen
  • Voorbereiding onthaal nieuwe medewerkers …
  • Interim: opvolging en ondersteuning bij opstart, prestaties versturen, werkkledij ...
  • Rekrutering: online plaatsen van vacatures,planning selectiegesprekken.

  •  

    Algemene administratie

  • Je geeft administratieve ondersteuning aan de directie (inplannen agenda’s, verslagen vergaderingen verzorgen, organisatie bedrijfsbezoeken,…)

  • Verzekerings- en schadedossiers: arbeidsongevallen, hospitalisatie & groepsverzekering.

  • Facturatiecontroles uitvoeren.
  • Je bent bereid andere taken op te nemen als back-up van collega’s
  • Je bent eerste aanspreekpunt voor inkomende telefoongesprekken
Profiel
  • Je bent in het bezit van het bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt relevante werkervaring achter de rug in een vergelijkbare functie.
  • Je werkt deeltijds (uurregeling is bespreekbaar).
  • Je hebt een gedegen kennis van MS Office (Excel, Word, Outlook).
  • Je bent administratief zeer nauwkeuring
  • Je kan probleemoplossend denken en bent een waar organisatie talent.
  • Je hebt basiskennis Belgische Sociale Wetgeving en actualiteit
  • Je werkt zelfstandig
  • Je bent communicatief zeer sterk in het Nederlands en Frans zowel mondeling als schriftelijk. Kennis Engels is een pluspunt.
  • Kennis Protime is een meerwaarde.
  • Discreet en diplomatisch.


 

Aanbod

WAT KAN JE VERWACHTEN

 

            Een stabiele werkgever met ruimte voor initiatief.

            Wij voorzien een marktconform salaris aangevuld met extra legale voordelen

Top Bronnen NV

Brusselsestraat 100
9660 Brakel
Tel.: +32 55 42 29 25
E-mail: info@topbronnen.be